Consumer Quality Index (CQI)

 

Pro Persona meet met behulp van de Consumer Quality Index (CQi) hoe cliënten onze zorg waarderen. De CQi meet per zorgprogramma op vijf verschillende aandachtsgebieden: bejegening, bereikbaarheid, informatievoorziening, keuzemogelijkheden en vervulling van hulpwensen. De score op deze vijf aandachtsgebieden wordt uitgedrukt in een rapportcijfer op een schaal tussen minimaal 0 en maximaal 10. Wij gebruiken de uitkomsten voor evaluatie van onze zorg- en dienstverlening. Onderstaande gegevens betreffen het aantal afgesloten Diagnose-BehandelCombinatie's (DBC's) in de periode januari 2017 tot en met juli 2017.

 

  Arnhem Ede Nijmegen Tiel Totaal
Persoonlijkheidsstoornissen  7,6  7,3  7,0  7,0  7,3
respondenten  36  82  24  30  172
Angststoornissen  8,0  8,0  8,1  8,0  8,0
respondenten  50  58  147  42  297
Stemmingsstoornissen  7,4  6,6  7,7  8,2  7,6
respondenten  61  31  87  65  244
Basis GGZ  8,2  8,2  8,3  8,3  8,3
respondenten  176  143  208  158  685
Overige stoornissen  7,8  7,7  7,7  7,8  7,7
respondenten  90 106 67 77 340
Totaal  7,9  7,8 8,0  8,0  7,9
respondenten  413  420 533  372  1738

 

 

 


Datum laatste aanpassing: 14-08-2017