Consumer Quality Index (CQI)

 

Pro Persona meet met behulp van de Consumer Quality Index (CQi) hoe cliënten onze zorg waarderen. De CQi meet per zorgprogramma op vijf verschillende aandachtsgebieden: bejegening, bereikbaarheid, informatievoorziening, keuzemogelijkheden en vervulling van hulpwensen. De score op deze vijf aandachtsgebieden wordt uitgedrukt in een rapportcijfer op een schaal tussen minimaal 0 en maximaal 10. Wij gebruiken de uitkomsten voor evaluatie van onze zorg- en dienstverlening. Onderstaande gegevens betreffen het aantal afgesloten Diagnose-BehandelCombinatie's (DBC's) in de periode januari 2017 tot en met december 2017.

 

  Arnhem Ede Nijmegen Tiel Totaal
Persoonlijkheidsstoornissen 7.5 7.5 7.3 6.9 7.4
respondenten 69 171 56 51 347
Angststoornissen 7.9 8.1 8.2 8.1 8.1
respondenten 87 76 257 56 476
Stemmingsstoornissen 7.6 7.4 7.8 8.2 7.8
respondenten 90 71 149 122 432
Basis GGZ 8.3 8.2 8.2 8.3 8.3
respondenten 332 295 340 258 1225
Overige stoornissen 7.9 7.9 7.6 7.7 7.8
respondenten 185 207 103 128 623
Totaal 8.0 7.9 8.0 8.0 8.0
respondenten 763 820 905 615 3103

 

 

 


Datum laatste aanpassing: 16-01-2018