Consumer Quality Index (CQI)

 

Pro Persona meet met behulp van de Consumer Quality Index (CQi) hoe cliënten onze zorg waarderen. De CQi meet per zorgprogramma op vijf verschillende aandachtsgebieden: bejegening, bereikbaarheid, informatievoorziening, keuzemogelijkheden en vervulling van hulpwensen. De score op deze vijf aandachtsgebieden wordt uitgedrukt in een rapportcijfer op een schaal tussen minimaal 0 en maximaal 10. Wij gebruiken de uitkomsten voor evaluatie van onze zorg- en dienstverlening. Onderstaande gegevens betreffen het aantal afgesloten Diagnose-BehandelCombinatie's (DBC's) in de periode januari 2017 tot en met mei 2017.

 

  Arnhem Ede Nijmegen Tiel Totaal
Persoonlijkheidsstoornissen  7,7  7,1  7,0  7,0  7,2
respondenten  26  55  20  19  120
Angststoornissen  8,0  8,0  8,0  8,0  8,0
respondenten  41  46  104  32  223
Stemmingsstoornissen  7,8  6,4  7,3  8,3  7,5
respondenten  33  29  53  42  157
Basis GGZ  8,1  8,2  8,3  8,2  8,2
respondenten  110  85  143  113  451
Overige stoornissen  7,7  7,8  7,5  8,0  7,8
respondenten  64  74  50  66  254
Totaal  7,9  7,7  7,9  8,1  7,9
respondenten  274  289  370  272  1205

 

 

 


Datum laatste aanpassing: 15-06-2017