Consumer Quality Index (CQI)

 

Pro Persona meet met behulp van de Consumer Quality Index (CQi) hoe cliënten onze zorg waarderen. De CQi meet per zorgprogramma op vijf verschillende aandachtsgebieden: bejegening, bereikbaarheid, informatievoorziening, keuzemogelijkheden en vervulling van hulpwensen. De score op deze vijf aandachtsgebieden wordt uitgedrukt in een rapportcijfer op een schaal tussen minimaal 0 en maximaal 10. Wij gebruiken de uitkomsten voor evaluatie van onze zorg- en dienstverlening. Onderstaande gegevens betreffen het aantal afgesloten Diagnose-BehandelCombinatie's (DBC's) in de periode januari 2017 tot en met april 2017.

 

  Arnhem Ede Nijmegen Tiel Totaal
Persoonlijkheidsstoornissen  7,5  7,1  7,1  6,8  7,1
respondenten  22  40  15  16  93
Angststoornissen  8,0  8,0  8,1  8,1  8,1
respondenten  32  38  76  25  171
Stemmingsstoornissen  7,7  6,6  7,4  8,2  7,5
respondenten  21  26  39  36  122
Basis GGZ  8,1  8,2  8,4  8,1  8,2
respondenten  77  67  110  94  348
Overige stoornissen  7,7  8,1  7,8  8,0  7,9
respondenten  49  53  34  49  185
Totaal  7,9  7,8  8,0  8,0  7,9
respondenten  201  224  274  220  919

 

 

 


Datum laatste aanpassing: 18-05-2017