Consumer Quality Index (CQI)

 

Pro Persona meet met behulp van de Consumer Quality Index (CQi) hoe cliënten onze zorg waarderen. De CQi meet per zorgprogramma op vijf verschillende aandachtsgebieden: bejegening, bereikbaarheid, informatievoorziening, keuzemogelijkheden en vervulling van hulpwensen. De score op deze vijf aandachtsgebieden wordt uitgedrukt in een rapportcijfer op een schaal tussen minimaal 0 en maximaal 10. Wij gebruiken de uitkomsten voor evaluatie van onze zorg- en dienstverlening. Onderstaande gegevens betreffen het aantal afgesloten Diagnose-BehandelCombinatie's (DBC's) in de periode januari 2017 tot en met september 2017.

 

  Arnhem Ede Nijmegen Tiel Totaal
Persoonlijkheidsstoornissen 7.7 7.3 7.4 7.0 7.4
respondenten 48 121 37 35 241
Angststoornissen 8.0 8.0 8.1 8.0 8.1
respondenten 66 68 192 47 373
Stemmingsstoornissen 7.4 7.2 7.7 8.2 7.7
respondenten 66 53 121 95 335
Basis GGZ 8.2 8.2 8.3 8.3 8.3
respondenten 223 201 251 184 859
Overige stoornissen 7.8 7.8 7.9 7.7 7.8
respondenten 114 141 73 96 424
Totaal 7.9 7.8 8.0 8.0 8.0
respondenten 517 584 674 457 2232

 

 

 


Datum laatste aanpassing: 20-10-2017