U bent hier: hkz

HKZ

 

Het keurmerk van HKZ (Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector) biedt een basisgarantie voor kwaliteit. De gecertificeerde instelling heeft het werk zodanig georganiseerd, dat aan alle voorwaarden is voldaan om optimale zorg te kunnen leveren. Het perspectief van de cliënt is daarbij het vertrekpunt.


Met het HKZ-keurmerk laat Pro Persona zien dat onze organisatie serieus werk maakt van kwaliteit van zorg en dat we voldoen aan de eisen die daaraan gesteld worden door klanten, professionals en instanties zoals zorgverzekeraars en inspectie. Onze organisatie heeft hiermee intern de zaken goed op orde, stelt de klant centraal, kan betrouwbare resultaten presenteren en werkt voortdurend aan het verbeteren van de zorg- en dienstverlening.


Pro Persona heeft het HKZ-keurmerk voor het eerst behaald in 2007 en wordt jaarlijks herkeurd.
 


Datum laatste aanpassing: 20-03-2018

Corona: aangepast beleid

De coronacrisis maakt dat Pro Persona maatregelen neemt om het coronavirus tegen te gaan. Doel is om te doen wat nodig is, maar ook de zorg aan onze cliënten zoveel mogelijk door te laten gaan. Geplande afspraken met cliënten gaan door, maar worden omgezet in afspraken op afstand. Via telefoon of andere digitale middelen.

Wijzigingen verlof en bezoek klinieken per 29 maart


Pro Persona heeft de verlof- en bezoekregeling voor cliënten die in onze klinieken verblijven aangepast per 29 maart. Bezoek op de afdeling niet meer toegestaan. Het besluit heeft alles te maken met de wijze waarop de coronacrisis zich op dit moment ontwikkelt. De maatregelen worden ingezet vanuit het oogpunt van goede en veilige zorg voor onze patiënten en medewerkers. De impact van de maatregelen is groot. We hopen dan ook op ieders begrip.

Zie voor meer informatie de nieuwsberichten op de website.

Sluiten