Consumer Quality Index (CQI)

 

Pro Persona meet met behulp van de Consumer Quality Index (CQi) hoe cliënten onze zorg waarderen. De CQi meet per zorgprogramma op vijf verschillende aandachtsgebieden: bejegening, bereikbaarheid, informatievoorziening, keuzemogelijkheden en vervulling van hulpwensen. De score op deze vijf aandachtsgebieden wordt uitgedrukt in een rapportcijfer op een schaal tussen minimaal 0 en maximaal 10. Wij gebruiken de uitkomsten voor evaluatie van onze zorg- en dienstverlening. Onderstaande gegevens betreffen het aantal afgesloten Diagnose-BehandelCombinatie's (DBC's) in de periode januari tot en met december 2018.

 

  Arnhem Ede Nijmegen Tiel Totaal
Persoonlijkheidsstoornissen 7.2 7.6 7.8 6.4 7.3
respondenten 45 137 28 53 263
Angststoornissen 8.5 8.2 8.3 8.2 8.3
respondenten 35 64 228 53 380
Stemmingsstoornissen 7.6 7.6 8.2 8.1 7.9
respondenten 46 56 59 69 230
Basis GGZ 8.5 8.2 8.2 8.3 8.3
respondenten 476 319 478 273 1546
Overige stoornissen 7.5 7.8 7.8 7.6 7.7
respondenten 194 175 125 84 578
Jeugdthermometer 7.4 7.7 7.5 7.6 7.6
respondenten 98 182 128 114 522
Totaal 8.0 7.9 8.1 7.9 8.0
respondenten 894 933 1046 646 3519

 

 

 

 


Datum laatste aanpassing: 22-01-2019