Waardering klanttevredenheid
Consumer Quality Index (CQI)
Pro Persona meet met behulp van de Consumer Quality Index (CQi) hoe cliënten onze zorg waarderen. De CQi meet per zorgprogramma op vijf verschillende aandachtsgebieden: bejegening, bereikbaarheid, informatievoorziening, keuzemogelijkheden en vervulling van hulpwensen. De score op deze vijf aandachtsgebieden wordt uitgedrukt in een rapportcijfer op een schaal tussen minimaal 0 en maximaal 10.
Wij gebruiken de uitkomsten voor evaluatie van onze zorg- en dienstverlening. Onderstaande gegevens betreffen behandelingen in de periode zoals aangegeven. De CQi wordt jaarlijks en bij afsluiting van de behandeling ingevuld.
Cliënttevredenheid van 1 december 2021 tot en met 30 november 2022
Organisatie onderdeel | Locatie | Gemiddelde CQI score | Alle respondenten |
Multi Complexe Zorg | Wolfheze | 7,4 | 95 |
Pompestichting/Kompas | Nijmegen | 7,8 | 116 |
Pro Persona Connect | Nijmegen, Arnhem Rivierenland en Veluwe Vallei | 7,8 | 1.510 |
Spoedeisende en Netwerkgerichte zorg Zuid | Nijmegen en Rivierenland | 7,7 | 430 |
Spoedeisende en Netwerkgerichte zorg Midden | Arnhem en omgeving Veluwe vallei | 7,7 | 463 |
Pro Persona totaal | 7,8 | 2.614 |
Datum laatste aanpassing: 14-03-2023