Consumer Quality Index (CQI)

 

Pro Persona meet met behulp van de Consumer Quality Index (CQi) hoe cliënten onze zorg waarderen. De CQi meet per zorgprogramma op vijf verschillende aandachtsgebieden: bejegening, bereikbaarheid, informatievoorziening, keuzemogelijkheden en vervulling van hulpwensen. De score op deze vijf aandachtsgebieden wordt uitgedrukt in een rapportcijfer op een schaal tussen minimaal 0 en maximaal 10. Wij gebruiken de uitkomsten voor evaluatie van onze zorg- en dienstverlening. Onderstaande gegevens betreffen het aantal afgesloten Diagnose-BehandelCombinatie's (DBC's) in de periode januari tot en met augustus 2018.

 

  Arnhem Ede Nijmegen Tiel Totaal
Persoonlijkheidsstoornissen 7.1 7.7 7.7 6.3 7.3
respondenten 34 85 23 43 185
Angststoornissen 8.5 8.1 8.2 8.3 8.2
respondenten 21 38 145 36 240
Stemmingsstoornissen 7.7 7.7 8.0 7.9 7.8
respondenten 30 33 45 47 155
Basis GGZ 8.5 8.0 8.2 8.4 8.3
respondenten 321 201 329 189 1040
Overige stoornissen 7.5 7.9 7.6 7.5 7.6
respondenten 139 109 79 59 386
Totaal 8.1 7.9 8.1 7.9 8.0
respondenten 545 466 621 374 2006

 

 

 

 


Datum laatste aanpassing: 17-09-2018