Consumer Quality Index (CQI)

 

Pro Persona meet met behulp van de Consumer Quality Index (CQi) hoe cliënten onze zorg waarderen. De CQi meet per zorgprogramma op vijf verschillende aandachtsgebieden: bejegening, bereikbaarheid, informatievoorziening, keuzemogelijkheden en vervulling van hulpwensen. De score op deze vijf aandachtsgebieden wordt uitgedrukt in een rapportcijfer op een schaal tussen minimaal 0 en maximaal 10.

 

Wij gebruiken de uitkomsten voor evaluatie van onze zorg- en dienstverlening. Onderstaande gegevens betreffen het aantal afgesloten behandelingen in de periode juli 2018 tot juli 2019.

 

  Arnhem Ede Nijmegen Tiel Totaal
Persoonlijkheidsstoornissen 7.3 7.4 7.3 6.6 7.3
respondenten 86 182 44 56 368
Angststoornissen 8.1 8.1 8.3 8.4 8.3
respondenten 64 81 342 68 565
Stemmingsstoornissen 7.8 7.5 8.0 8.0 7.8
respondenten 124 148 `150 135 557
Basis GGZ 8.5 8.5 8.2 8.2 8.3
respondenten 420 334 453 186 1393
Overige stoornissen 7.4 7.9 7.7 7.5 7.6
respondenten 202 200 158 82 642
Jeugdthermometer 7.7 7.4 7.8 7.2 7.5
respondenten 95 81 65 76 317
Ouderen 7,6 8,0 7,9 7,7 7,8
respondenten 222 232 218 188 851
Totaal 7,9 7.9 8.1 7.8 7,9
respondenten 1213 1249 1430 791 4683

 

 

 

 


Datum laatste aanpassing: 23-07-2019