Waardering klanttevredenheid

Consumer Quality Index (CQI)

 

Pro Persona meet met behulp van de Consumer Quality Index (CQi) hoe cliënten onze zorg waarderen. De CQi meet per zorgprogramma op vijf verschillende aandachtsgebieden: bejegening, bereikbaarheid, informatievoorziening, keuzemogelijkheden en vervulling van hulpwensen. De score op deze vijf aandachtsgebieden wordt uitgedrukt in een rapportcijfer op een schaal tussen minimaal 0 en maximaal 10.

 

Wij gebruiken de uitkomsten voor evaluatie van onze zorg- en dienstverlening. Onderstaande gegevens betreffen behandelingen in de periode juni 2019 tot en met juni 2020. De CQi wordt jaarlijks en bij afsluiting van de behandeling ingevuld.

 

  Arnhem Ede Nijmegen Tiel Totaal
Persoonlijkheidsstoornissen 7,4 7,3 7,3 7,1 7,3
respondenten 96 208 67 52 423
Angststoornissen 8,1 8,0 8,2 8,1 8,1
respondenten 50 53 324 54 481
Depressie 7,4 7,2 7,4 7,6 7,4
respondenten 66 76 87 59 288
Basis GGZ 8,4 8,3 8,1 8,4 8,3
respondenten 342 235 279 159 1015
Overige stoornissen 7,8 7,7 8,0 7,8 7,8
respondenten 132 157 107 79 475
Jeugdthermometer 7,7 7,8 7,7 7,2 7,6
respondenten 110 56 89 58 313
Ouderen 7,0 8,0 8,1 7,5 7,7
respondenten 197 219 191 131 738
Totaal 7,8 7,8 8,0 7,8

7,8

respondenten 993 1004 1144 592 3733

 

 

 

 


Datum laatste aanpassing: 13-07-2020