Consumer Quality Index (CQI)

 

Pro Persona meet met behulp van de Consumer Quality Index (CQi) hoe cliënten onze zorg waarderen. De CQi meet per zorgprogramma op vijf verschillende aandachtsgebieden: bejegening, bereikbaarheid, informatievoorziening, keuzemogelijkheden en vervulling van hulpwensen. De score op deze vijf aandachtsgebieden wordt uitgedrukt in een rapportcijfer op een schaal tussen minimaal 0 en maximaal 10. Wij gebruiken de uitkomsten voor evaluatie van onze zorg- en dienstverlening. Onderstaande gegevens betreffen het aantal afgesloten Diagnose-BehandelCombinatie's (DBC's) in de periode januari tot en met juni 2018.

 

  Arnhem Ede Nijmegen Tiel Totaal
Persoonlijkheidsstoornissen 7.4 7.8 7.9 6.0 7.2
respondenten 28 59 18 41 146
Angststoornissen 8.8 8.2 8.2 8.4 8.3
respondenten 14 24 102 27 167
Stemmingsstoornissen 7.9 7.7 7.8 8.0 7.8
respondenten 26 30 40 36 132
Basis GGZ 8.5 8.1 8.3 8.5 8.3
respondenten 249 152 244 145 790
Overige stoornissen 7.4 7.9 7.3 7.5 7.5
respondenten 111 76 51 42 280
Totaal 8.1 8.0 8.1 7.9 8.0
respondenten 428 341 455 291 1515

 

 

 

 


Datum laatste aanpassing: 09-07-2018