Consumer Quality Index (CQI)

 

Pro Persona meet met behulp van de Consumer Quality Index (CQi) hoe cliënten onze zorg waarderen. De CQi meet per zorgprogramma op vijf verschillende aandachtsgebieden: bejegening, bereikbaarheid, informatievoorziening, keuzemogelijkheden en vervulling van hulpwensen. De score op deze vijf aandachtsgebieden wordt uitgedrukt in een rapportcijfer op een schaal tussen minimaal 0 en maximaal 10. Wij gebruiken de uitkomsten voor evaluatie van onze zorg- en dienstverlening. Onderstaande gegevens betreffen het aantal afgesloten Diagnose-BehandelCombinatie's (DBC's) in de periode januari tot en met oktober 2018.

 

  Arnhem Ede Nijmegen Tiel Totaal
Persoonlijkheidsstoornissen 7.2 7.6 7.8 6.2 7.3
respondenten 38 109 24 47 218
Angststoornissen 8.6 8.2 8.3 8.2 8.3
respondenten 28 44 175 46 293
Stemmingsstoornissen 7.6 7.8 8.1 8.0 7.9
respondenten 35 44 50 60 189
Basis GGZ 8.5 8.1 8.2 8.4 8.3
respondenten 383 265 378 222 1248
Overige stoornissen 7.5 7.7 7.7 7.5 7.6
respondenten 163 138 101 70 472
Jeugdthermometer 7.2 7.7 7.4 7.8 7.6
respondenten 87 160 111 100 458
Totaal 8.0 7.9 8.0 7.9 8.0
respondenten 734 760 839 545 2878

 

 

 

 


Datum laatste aanpassing: 15-11-2018