Consumer Quality Index (CQI)

 

Pro Persona meet met behulp van de Consumer Quality Index (CQi) hoe cliënten onze zorg waarderen. De CQi meet per zorgprogramma op vijf verschillende aandachtsgebieden: bejegening, bereikbaarheid, informatievoorziening, keuzemogelijkheden en vervulling van hulpwensen. De score op deze vijf aandachtsgebieden wordt uitgedrukt in een rapportcijfer op een schaal tussen minimaal 0 en maximaal 10. Wij gebruiken de uitkomsten voor evaluatie van onze zorg- en dienstverlening. Onderstaande gegevens betreffen het aantal afgesloten Diagnose-BehandelCombinatie's (DBC's) in de periode januari tot en met maart 2018.

 

  Arnhem Ede Nijmegen Tiel Totaal
Persoonlijkheidsstoornissen 7.2 7.8 8.2 6.2 7.3
respondenten 18 44 12 26 100
Angststoornissen 8.2 8.4 8.0 8.6 8.2
respondenten 9 18 69 16 112
Stemmingsstoornissen 7.9 7.9 7.7 8.1 7.9
respondenten 18 19 28 22 87
Basis GGZ 8.5 8.2 8.2 8.5 8.3
respondenten 179 108 161 81 529
Overige stoornissen 7.4 7.9 7.1 7.3 7.5
respondenten 68 54 31 26 179
Totaal 8.1 8.1 8.0 7.9 8.0
respondenten 292 243 301 171 1007

 

 

 

 


Datum laatste aanpassing: 07-05-2018