Consumer Quality Index (CQI)

 

Pro Persona meet met behulp van de Consumer Quality Index (CQi) hoe cliënten onze zorg waarderen. De CQi meet per zorgprogramma op vijf verschillende aandachtsgebieden: bejegening, bereikbaarheid, informatievoorziening, keuzemogelijkheden en vervulling van hulpwensen. De score op deze vijf aandachtsgebieden wordt uitgedrukt in een rapportcijfer op een schaal tussen minimaal 0 en maximaal 10. Wij gebruiken de uitkomsten voor evaluatie van onze zorg- en dienstverlening. Onderstaande gegevens betreffen het aantal afgesloten Diagnose-BehandelCombinatie's (DBC's) in de periode januari tot en met november 2018.

 

  Arnhem Ede Nijmegen Tiel Totaal
Persoonlijkheidsstoornissen 7.2 7.6 7.8 6.4 7.3
respondenten 42 124 25 51 242
Angststoornissen 8.5 8.2 8.3 8.2 8.3
respondenten 3`1 50 192 48 321
Stemmingsstoornissen 7.6 7.8 8.1 8.1 7.9
respondenten 41 49 54 66 210
Basis GGZ 8.5 8.2 8.2 8.3 8.3
respondenten 419 291 430 248 1388
Overige stoornissen 7.5 7.7 7.7 7.5 7.6
respondenten 175 149 111 76 511
Jeugdthermometer 7.4 7.8 7.5 7.8 7.6
respondenten 96 172 122 102 492
Totaal 8.0 7.9 8.0 7.9 8.0
respondenten 804 835 934 691 3164

 

 

 

 


Datum laatste aanpassing: 10-12-2018