Consumer Quality Index (CQI)

 

Pro Persona meet met behulp van de Consumer Quality Index (CQ-i) hoe cliënten onze zorg waarderen. De CQ-i meet per zorgprogramma op vijf verschillende aandachtsgebieden: bejegening, bereikbaarheid, informatievoorziening, keuzemogelijkheden en vervulling van hulpwensen. De score op deze vijf aandachtsgebieden wordt uitgedrukt in een rapportcijfer op een schaal tussen minimaal 0 en maximaal 10. Wij gebruiken de uitkomsten voor evaluatie van onze zorg- en dienstverlening. Onderstaande gegevens betreffen het aantal afgesloten Diagnose-BehandelCombinatie's (DBC's) in de periode januari 2016 tot en met december 2016.

 

  Arnhem Ede Nijmegen Tiel Totaal
Persoonlijkheidsstoornissen  7,0  7,3  7,8  5,4  7,2
respondenten  44  165  60  24  293
Angststoornissen  8,0  8,1  8,0  7,3  7,9
respondenten  62  64  261  41  428
Stemmingsstoornissen  7,7  7,6  7,7  8,0  7,8
respondenten  87  88  123  120  418
Basis GGZ  8,2  8,2  8,2  8,0  8,2
respondenten  243  171  272  180  866
Overige stoornissen  8,0  7,7  7,8  7,6  7,8
respondenten  128  83  58  38  307
Totaal  8,0  7,8  8,0  7,7  7,9
respondenten  564  571  774  403  2312

 

 

 


Datum laatste aanpassing: 17-01-2017