U bent hier: Service en contact - Klachten

Klachten

 

De medewerkers van Pro Persona doen er alles aan om de hulp die zij u bieden zo goed mogelijk te laten verlopen. Toch blijft het mensenwerk. Als u vindt dat er dingen fout zijn gegaan of als u klachten heeft, vragen wij u dit aan ons te melden. Voor u zelf voorkomt u daarmee dat problemen blijven voortbestaan. Daarnaast stelt u ons in staat onze dienstverlening te verbeteren en nieuwe klachten te voorkomen.

 

Klachtenfunctionarissen

   

Arnhem

via: Patricia van Essen
Ede, Lunteren en Veenendaal Ida Bouma

Nijmegen

Edith Smits

Tiel

via: Tineke Koolstra

Wolfheze

Peter Hogeling

 

Sinds 1 januari 2015 vallen alle ambulante (niet-klinische) kinderen en jeugdigen (onder de 18 jaar) en hun ouders/verzorgers en andere belanghebbenden onder de nieuwe Jeugdwet. Daarmee vallen zij ook onder het klachtrecht dat ingekocht is door de VNG, namelijk het Advies- en Klachtbureau Jeugdzorg (AKJ). De uitvoering ervan vindt in Gelderland plaats door Zorgbelang, waarbij Zorgbelang onderaannemer is van het AKJ. Het nummer van het AKJ is 088 - 555 1 000.

 

Klachtenreglement Cliënten

Klachtenreglement Familie en naasten

Klachtenformulier Cliënten

Klachtenformulier Familie en naasten

Klachtenformulier digitaal

Jaarverslag klachtencommissie

 

 Pro Persona is aangesloten bij de landelijke Geschillencommissie Zorg.


Lees meer

Klachten - Bent u niet tevreden - Laat het ons weten!
Klachten - Hoorzitting - voor klagers en verweerders

Datum laatste aanpassing: 11-04-2017